top of page
נבי - בוטיק אופנה וסטיילינג | מושב אודים | NAVI

Log in to add items to your wishlist

Navi - Fashion Boutique

הקולקציות שלנו

Navi - כרטיס מתנה

מה מדיניות ההחזרים לגבי הלבשה תחתונה?

1

על פי חוקי המשרד למסחר - אין החזר כספי על בגדי ים ומוצרי הלבשה תחתונה ולכן לא ניתן לקבל החזר כספי עבור הרכישה, אך במידה ולא מצאת פריט חלופי אנו נשמור לזכותך זיכוי בעלות הפריט, ותוכלי לממש אותו באתר או בחנות.

האם ניתן להחליף פריט שנרכש באתר?

2

כן בוודאי, תוכלי להחליף את הפריט עד שבוע מיום הרכישה כל עוד לא נעשה בו שימוש (בתחתון חשוב שתישאר המדבקה) והוא עם הטיקטים המקוריים. לאחר שקיבלנו את המוצר/ים ובמידה והם עומדים בתנאי מדיניות ביטול והחזרה (למעלה), אנחנו נטפל בפנייתך ונשלח לך את ההחלפה בתוך 1-7 ימי עסקים.
כל עלויות המשלוח הן באחריות הלקוח. Navi אינה אחראית על חבילות שאבדו או נגנבו.
במקרה ואת מעוניינת בזיכוי, אנא צייני זאת בגוף המייל.

מה מדיניות ההחזרים לבגדי ים?

3

אין החזרה או החלפה של בגדי ים/הלבשה תחתונה

האם אתם עושים משלוחים?

4

כן , אנו מחייבים לספק את המוצר עד 5 ימי עסקים.

מהו שירות סטיילינג אישי?

5

סטיילינג אישי בא בעצם לעזור ללקוחה לקבל את המענה הנכון והמדוייק עבורה בהתאמה ורכישת בגדים ואבזרים.

האם ניתן לבצע הזמנה באתר?

6

כרגע לא, רק באמצעות שליחת הודעה עם פירוט המוצר.

יש לכם שאלה?  ניתן להשאיר פנייה בצ'ט

bottom of page