שאלות ותשובות
האם ניתן להחליף פריט שנרכש באתר?
כן בוודאי, תוכלי להחליף את הפריט עד שבוע מיום הרכישה כל עוד לא נעשה בו שימוש (בתחתון חשוב שתישאר המדבקה) והוא עם הטיקטים המקוריים. לאחר שקיבלנו את המוצר/ים ובמידה והם עומדים בתנאי מדיניות ביטול והחזרה (למעלה), אנחנו נטפל בפנייתך ונשלח לך את ההחלפה בתוך 1-7 ימי עסקים.
כל עלויות המשלוח הן באחריות הלקוח. Navi אינה אחראית על חבילות שאבדו או נגנבו.
במקרה ואת מעוניינת בזיכוי, אנא צייני זאת בגוף המייל.
מה מדיניות ההחזרים לבגדי ים?
אין החזרה או החלפה של בגדי ים/הלבשה תחתונה
• בקנייה מעל 500 ש"ח המשלוח יסופק ללקוח ללא עלות נוספת מעלות ההזמנה.
• משלוח מתחת ל 500 ש״ח יעלה 50 שקלים.
• על הלקוח לוודא כי פרטי המסירה הינם נכונים על מנת לעמוד בזמני המשלוח.
• כל ההזמנות באתר "navi" יבוצעו משלוח אקספרס עד כתובת הלקוח המצויינת בזמנה
• ישנה אפשרות לבצע איסוף עצמי מהבוטיק שלנו במושב אודים.
• על הלקוח לחתום על טופס אישור המשלוח במעמד מסירת המשלוח אל מול השליח
מהי מדיניות המשלוחים שלכם?
החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי, בימי עסקים בלבד (א'-ה') ערבי חג, ימי ו' ,שבת וחגים אינם נחשבים ימי עסקים, משלוח עד הבית יבוצע תוך 1-5 ימי עסקים למעט ישובים מרוחקים זמני המשלוח יהיו 5-8 ימי עסקים.
מהו שירות סטיילינג אישי?
סטיילינג אישי בא בעצם לעזור ללקוחה לקבל את המענה הנכון והמדוייק עבורה בהתאמה ורכישת בגדים ואבזרים.
האם ניתן לבצע הזמנה באתר?
כרגע לא, רק באמצעות שליחת הודעה עם פירוט המוצר.
מרגע אישור ההזמנה ללקוח בכתובת המייל שהוכנס בתום ביצוע ההזמנה, בוטיק "navi" אורזת את ההזמנה ומעבירה לחברת המשלוחים החיצונית שדרכם מתבצע המשלוח.
• זמני אספקת המשלוח הינם 1-5 ימי עסקים.
• במידה והלקוח אינו מעוניין בהזמנה וירצה לבטל מכל סיבה שהיא הינו רשאי להשאיר פנייה דרך האתר או לפנות ישירות למייל שירות הלקוחות בכתובת: navi.boutiqueil@gmail.com ושם יוכל לקבל מענה לגבי ההזמנה הנדרשת
• ניתן לשנות את פרטי המשלוח כל עוד ההזמנה טרם נאספה ע"י חברת המשלוחים שלנו, לשם כך הלקוח מתבקש ליצור איתנו קשר בשירות הלקוחות דרך האתר או ישירות דרך המייל בכתובת: info@indgo.co.il שילוח כל עוד ההזמנה הראשונה טרם נשלחה. כל שעליך לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל או בטלפון. במידה וסך ההזמנות המאוגדות עולה על 1000 ₪ – אנחנו נזכה את מחיר המשלוח
• במידה והלקוח ירצה לבצע ביטול/החלפה לאחר קבלת המשלוח הוא יחויב בעלות ההחזרה.
• פריטים שנקנו במבצעים, הלקוח לא יהיה רשאי לקבל החזר כספי.
• המוצר יהיה חייב לחזור באריזתו המקורית, שקית המשלוחים/קופסא במקרה של הזמנת נעליים. ללא כל שימוש במוצר עצמו.
• פריטים שחוזרים, יתקבלו במידה ולא נלבשו, נשטפו או נשחתו. במידה והמוצר נפגם מכל סיבה שהיא , ההחזר עלול להתעכב או להתבטל.
• ניתן להחזיר פריטים רק עד 14 ימי עסקים.
מה מדיניות ההחזרים לגבי הלבשה תחתונה?
על פי חוקי המשרד למסחר - אין החזר כספי על בגדי ים ומוצרי הלבשה תחתונה ולכן לא ניתן לקבל החזר כספי עבור הרכישה, אך במידה ולא מצאת פריט חלופי אנו נשמור לזכותך זיכוי בעלות הפריט, ותוכלי לממש אותו באתר או בחנות.